Segmentace trhu

Segmentace trhu je důležitým pomocníkem marketingového řízení. Zabývá se analýzou trhu a nalezením zákazníků podle stanovených kritérií. Segmentace trhu člení celkový trh na jednotlivé skupiny potenciálních zákazníků, na které chce firma svým produktem působit. Segmentace mimo jiné zahrnuje také zjištění, jací jsou potenciální zákazníci, na co reagují, jak s nimi co nejlépe komunikovat atd. Základními kroky segmentace trhu jsou: 1) průzkum trhu - hodnotící potenciální zákazníky, 2) profilování segmentů - určení jejich charakteru a velikosti, 3) výběr jednoho či několika segmentů, na které se firma zaměří. Je takřka nemožné prodávat se ziskem produkty všem. Proto je v rámci segmentace zkoumáno, komu a jak budou produkty prodávány. V rámci prováděných průzkumů a analýz se zjišťuje, kdo je potenciálním zákazníkem, jaký je, na co reaguje a jak s ním bude komunikováno. Segmentace trhu lze marketingově využít již při vývoji výrobků, tvorbě cen, způsobu prodeje i při plánování reklamních kampaní. Na základě správně provedené segmentace trhu lze stanovit a využít efektivně nástroje marketingového mixu. Marketing je neustále se rozvíjející proces, jehož nedílnou součástí je i segmentace trhu. Správně provedenou segmentací trhu a následným výběrem a vhodnou kombinací marketingových nástrojů může každá firma zvýšit své zisky. Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. http://www.aneri.cz/cs/aktualne/segmentace-trhu/

Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz



Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz