Schwangmaier: Štítkování může přinést vyprodání některých typů pneumatik

Letošní sezóna zimních pneumatik přinese zavedení povinného štítkování. Tato novinka však může zapříčinit předčasné vyprodání některých typů pneumatik. Štítkování má pomoci motoristům při výběru zimních pneu, může však také vyvolat výrazné změny zákaznických preferencí. Informace na štítcích mohou podnítit nečekanou poptávku po určitých typech pneumatik, které se v uplynulých letech tolik neprodávaly. V nadcházející zimní sezóně neočekáváme významný nedostatek zimních pneumatik, kterého jsme byli svědkem v minulém a předminulém roce. Přesto však nelze vyloučit předčasné vyprodání některých druhů pneumatik. Zákazníci ovlivnění informacemi na štítcích se mohou zaměřit na nákup jiných pneumatik, než jaké kupovali doposud. Nové štítky budou obsahovat informace o valivém odporu, brzdné dráze na mokré vozovce a hlučnosti pneumatiky. Zákazníci se na základě svých potřeb mohou nechat zlákat výbornou hodnotou upřednostňovaného parametru a odklonit se od doposud nakupovaných typů pneumatik. Nelze tak vyloučit možnost, že některých typů pneumatik bude letos nedostatek. Vyprodané pneumatiky se již obvykle nedovyrobí Výrobci mohou jen těžko dopředu odhadnout, jak zákazníci na připravovanou změnu zareagují. Obvykle se při stanovování množství vyrobených kusů jednotlivých typů pneumatik řídí poptávkou minulé sezóny, kterou však štítkování může výrazně změnit. Zimní pneumatiky se vyrábějí převážně v letních měsících a přes zimu již probíhá výroba pneumatik pro nadcházející letní sezónu. Pro výrobce je tak v průběhu zimní sezóny nereálné, aby vyprodané zimní pneumatiky ještě během zimy dovyrobili a dodali včas na trh. Zdražování nejspíš nehrozí V souvislosti se zaváděním štítkování pneumatik se také objevila otázka, zda tato novinka nepřinese navýšení cen pneumatik. Nová povinnost totiž pro výrobce znamená navýšení jejich výdajů o náklady na ohodnocení parametrů pneumatik a jejich samotné označení. Bylo by tedy možné se domnívat, že se náklady promítnou i do cen pneumatik. Tato domněnka se však zatím nepotvrdila a v letošní zimní sezóně očekáváme podobné ceny pneumatik jako loni. Mírné korekce cen mohou přijít jen u konkrétních výrobců, rozhodně se však nebude jednat o celoplošnou záležitost.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz