Proč investovat do Business Analytics?

Finální rozhodnutí o implementaci Business Analytics (BA) ve Vaší společnosti nemusí být vždy jednoznačné a jasné. Někdy je zapotřebí přidat několik dodatečných podnětů, které by výsledný verdikt mohly uspíšit či podpořit. Kromě těch zřejmých jako je třeba snížení nákladů a vylepšení obchodních rozhodnutí, v tomto článku představujeme další tři důvody. Ty by měly podpořit Vaší motivaci v oblasti využití Business Analytics. 1. Čas letí, ale Vaše loď ještě neodplula? Strach z neúspěchu může být jedním ze stěžejních důvodů, kdybyste mohli zvážit nedocenitelné výhody z reportovacích analýz a predikčních analýz či dalších analytických nástrojů. Faktem totiž je, že Vaše konkurence již ve většině příkladů své možnosti využila. Často se mluví o tom, že v blízké budoucnosti nebudou analytické schopnosti firem, bez profesionálního analytického softwaru, stačit pro obchodní rozhodování podpořené datovými výpočty ve firmách využívajících BA. Podle rozsáhlé studie společnosti Informatica, která vyslechla 600 IT a obchodních profesionálů, vyplývá, že 44 procent respondentů plánuje implementovat nástroje BA v jejich organizacích a dalších 33 procent zvažuje či testuje zavedení podobných projektů. Další studie poradenské společnosti Bloor Group založené na 318 vzorcích mezi vedoucími pracovníky v IT vychází jiná skutečnost: „Doba digitální architektury přišla.“ Zpráva vysvětluje, že 75 procent organizací již využívá reportovací nástroje, přičemž 51 procent z nich stále prohlubuje své možnosti v oblasti jako je BA. Navíc, Bloor Group dále objevila, že druhou nejdůležitější IT prioritou v roce 2012 bude implementace plně automatizovaného analytického nástroje. Tyto závěry pak potvrzují i výsledky studie Informatica, kde 71 procent respondentů tvrdí, že BA, zejména analýza velkého množství dat, jsou jedním z nejdůležitějších nástrojů v dnešním obchodě. 2. Stále se nachází způsoby, jak ušetřit peníze Na základě nedávné studie Nucleus Research, organizace ušetří průměrně 10,66 koruny na každé utracené koruně na analytických aplikacích, jako jsou BA nebo predikční analýzy. Po analýze úspěchu 60 jednotlivých BA implementací, Nucleus Research doporučilo, že analytické projekty pomáhají rychlé návratnosti a peněžním ziskům a to zejména ze dvou důvodů: Nová generace obchodních technologií dovoluje společnostem, aby mohli lehčeji integrovat zdroje dat do jejich analytických aplikací. Ve chvíli, kdy jsou data implementována, mohou si organizace užívat výrazně lepších firemních výsledků, které podporují zefektivnění provozních činností a lepší obchodní rozhodnutí vedoucí k větším ziskům. Studií zkoumající tento sektor od společnosti Aberdeen Group řadí společnosti využívající BA do tří skupin: Best-in-class, průměrné a loudaly. Best-in-class firmy jsou od ostatních odlišné ve třech hlavních bodech: - Mají schopnosti a možnosti měřit čas v informacích - Vytváří a využívají programanalytické nástrojena vylepšení analytických operací - Investují a užívají technologie k úpravě kvality dat Zpráva Aberdeen Group objevila, že Best-in-class organizace, tedy ty, ve kterých je vysoká integrace BA systémů, dosahují stabilního a dlouhodobého firemního růstu. 3. Šetří čas BA má nezanedbatelnou výhodu, že šetří velká kvanta času. Zavedením analytických operací do pracovního procesu vylepšíte operativní efektivitu celé společnosti a snížíte spousty času, který Vaši zaměstnanci stráví vyhledáváním základních informací. Již zmíněná studie společnosti Aberdeen Group také zjistila, že 93 procent požadovaných informací jsou v okamžitém dosahu u společností, patřících do kupiny Best-in-class. V České a Slovenské republice aktivně využívá analytiké nástroje IBM SPSS více než 750 společností, kteří jsou zákazníky společnosti ACREA CR. Objevte s námi Analytickou kreativitu v datech. Společnost ACREA CR nabízí kompletní služby v oblasti Business Analytics. Prodej softwaru IBM SPSS, technická a poradenská podpora Vašich analytických projektů, výuka statistiky, data miningu, marketingu a práce s IBM SPSS. Objevte více na www.acrea.cz Kontaktní osoba: Bc. Martin Krejčí Koordinátor Marketingu & PR, ACREA CR Mail: mkrejci@acrea.cz Tel: +420 234 721 411

Kontakt
ACREA CR spol. s r.o.
Krakovská 7
11000, Praha 1
Telefon: 234 721 400
E-mail: mkrejci@acrea.cz
http://www.acrea.cz



Kontaktní manažer: Martin Krejčí
marketing manager
Email: mkrejci@acrea.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz