MAPEI PromoTour proškolila stovky řemeslníků

Olomouc, 21. 3. 2012 – Společnost MAPEI, kvalitní výrobce stavební chemie, úspěšně zakončila unikátní projekt Mapei PromoTour. Jednalo se o cyklus odborných školení s cílem podpořit kvalitní a poctivé řemeslo. Společnost MAPEI už odmítala zavírat oči před tím, jak některé firmy v honbě za rychlými penězi hazardují s dobrou pověstí českých obkladačů, podlahářů a fasádníků. MAPEI PromoTour představovala cyklus speciálních školení, během kterých poskytovala zúčastněným řemeslníkům základní informace o svých produktech a seznamovala je s novinkami v technologiích či inovativních systémových řešeních. „Kromě toho, že jsme řemeslníkům přiblížili trendy v nových technologiích, jsme jim také poradili, jak komunikovat se zákazníky, aby se stali úspěšnými a žádanými odborníky ve své profesi,“ přibližuje obsah školení marketingový ředitel Michal Horák. MAPEI PromoTour se uskutečnila již v roce 2011, kdy celkem 16 odbornými semináři prošlo 325 řemeslníků. Díky neustále rostoucímu zájmu o toto školení se v prvních měsících roku 2012 uskutečnilo její druhé kolo. Seriálem 25 speciálních seminářů prošlo více než 450 obkladačů, podlahářů a fasádníků z regionů Olomouc, Hradec Králové, Trutnov, Liberec, Ústí nad Labem, Teplice, Karlovy Vary a Uherské Hradiště. Proškolený řemeslník navíc získal vstupenku do webové databáze kvalitních řemeslníků www.makejsmapei.cz. „Naší snahou bylo představit zákazníkům na jednom místě ty řemeslníky, kteří prošli proškolením pod dohledem odborníků z MAPEI a jsou tak garancí toho, že na jedné straně používají vysoce kvalitní materiály a zároveň se řídí těmi nejmodernějšími pracovními a technologickými postupy,“ objasňuje důvod vzniku databáze Ing. Zdeněk Runštuk, generální ředitel společnosti MAPEI. Jednu z hlavních obsahových náplní MAPEI PromoTour představovala také prevence proti reklamacím. „Minimum reklamací je nejlepší vizitka nejen poctivé a důsledné práce, ale i kvality používaných materiálů,“ vysvětluje Michal Horák. Velký zájem o školení projevily zejména realizační firmy, které se specializují na zateplování fasád. Hlavním důvodem jejich účasti na PromoTour byl právě požadavek na kvalitu provedeného díla.

Kontakt
Aetna, spol. s r.o.
Komunikační agentura
Hlinky 162/92
60300, Brno
Telefon: +420 511 114 711
E-mail: hadra@aetna.cz



Kontaktní manažer: Marek Hadra
Email: hadra@aetna.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz