Callcentrum jako součást webového klienta Informačního systému K2

Ostrava, 2. 3. 2012 - Webový klient IS K2 4WEB od společnosti K2 atmitec s. r. o. byl obohacen o další funkčnost – Callcentrum. Callcentrum je úzce provázáno s modulem Marketing, který byl spuštěn ve webovém klientovi na podzim loňského roku. „Základem Callcentra je přímé napojení Informačního systému K2 na telefonní ústřednu, díky čemuž mohou operátoři naplno využívat předpřipravené řešení. S pomocí automatizace pak dochází k významné časové úspoře a snadnějšímu vytváření záznamu.“ říká Tomáš Szkandera, vedoucí vývojového týmu pro CRM. Mezi hlavní výhody Callcentra patří automatická evidence všech hovorů, které jsou zaznamenávány do položkového seznamu. Z tohoto seznamu lze poté opakovaně volat na všechna uložená čísla. Další výhodou je možnost sledování a vyhodnocování statistik hovorů – nepřijaté/odchozí/příchozí hovory, délka hovorů, vytíženost operátorů atd. V rámci jednotlivých hovorů mohou uživatelé zapisovat či ukládat komentář a následně z něj pomocí jednoduchého akčního tlačítka vytvářet aktivity typu vytáčený telefon, úkol, odeslaný e-mail, informace a další. Aktivitu lze zapsat k dané kontaktní osobě či firmě. „Systém K2 sám reaguje na každý příchozí hovor a identifikuje osobu i firmu podle telefonního čísla v databázi kontaktů. Samozřejmostí je také vytáčení hovorů z vlastní databáze kontaktů nebo jejich přesměrování na konkrétní číslo, osobu či firmu,“ dodává Szkandera. ### O společnosti Společnost K2 atmitec s.r.o. vznikla v roce 1991 a po dlouholetém působení na trhu informačních technologií patří mezi přední výrobce a dodavatele informačních systémů. Postupem času společnost rozšířila pole své působnosti a nyní se na trhu profiluje jako dodavatel komplexních ICT řešení šitých na míru zákazníka. Společnost zaměstnává špičkové programátory, vysoce kvalitní projektové manažery a konzultanty, kteří profesionálně řídí implementaci do prostředí zákazníka. V současnosti pracuje jen s IS K2 více než 13 000 uživatelů v rozmanitých společnostech v různých zemích světa.

Kontakt
Aetna, spol. s r.o.
Komunikační agentura
Hlinky 162/92
60300, Brno
Telefon: +420 511 114 711
E-mail: hadra@aetna.cz



Kontaktní manažer: Marek Hadra
Email: hadra@aetna.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz