Green Apple pro Konica Minolta: naučila uživatele šetřit životní prostředí

 Institut ocenil především ekologický provoz optimalizovaných tiskových systémů  Optimalizace ušetří společnostem více než 40 procent nákladů  Konica Minolta pravděpodobně dodrží závazek snížit emisi skleníkových plynů o 20 % Praha, 21. 2. 2012 – Konica Minolta získala prestižní ekologické ocenění Green Apple Award. Přední environmentální cena patří společnosti zejména za unikátní dokumentová řešení Green Audit Process, která přinutila uživatele tiskáren a multifunkčních zařízení výrazně šetřit náklady i životní prostředí. Ekologie patří mezi hlavní pilíře dlouhodobé strategie Konica Minolty. Při vývoji nových produktů klade důraz na návrhy s minimálním dopadem na životní prostředí a snižování počtu používaných dílů. Pro výrobu jsou vybírány ekologicky šetrné materiály a recykláty – a přísná kontrola provází také celý výrobní proces. Společnost vyhodnocuje energetickou a materiálovou náročnost i následné redukování odpadu. Striktní ekologická pravidla se týkají i obchodu, logistiky a následné recyklace a regenerace materiálů. Konica Minolta se také již v roce 2005 zavázala, že do roku 2015 sníží emise skleníkových plynů o 20 procent – v tuto chvíli je velmi pravděpodobné, že se jí závazek podaří splnit. Green Apple ocenil Konica Minoltu především za optimalizované tiskové systémy. „ Jde o chytrá řešení, která pomáhají uživatelům nalézt nejčastější zdroje plýtvání papírem, spotřebními materiály i energiemi. Náš vlastní Green Audit Process se soustředí především na přesné vyčíslení nákladů na tisk a kopírování, odhalení nekázně zaměstnanců, centralizaci tiskového parku a vhodné zvolení typů tiskové techniky pro jednotlivé účely – tak, aby bylo zamezeno užívání zbytečně drahých variant tisku,“ říká Jiří Jelínek, ředitel pro rozvoj obchodu Konica Minolta Business Solutions Czech. Konica Minolta nabízí zákazníkům při implementaci optimalizovaných tiskových systémů tři základní postupné kroky. V první fázi (Poradenství) využívá pečlivě vypracovanou metodologii a analytické nástroje, kdy monitoruje využití tiskových zařízení a počet výtisků. Následně propočítá náklady na provoz současné tiskové infrastruktury a navrhuje takový typ optimalizace, který maximálně splňuje firemní potřeby. Druhá fáze (Implementace) představuje víc než pouhé instalování nového tiskového zařízení. Implementační změny podporují obchodní prostředí a procesy zákazníka. Konica Minolta poskytuje kompletní péči od úvodního projektu, přes dodání všech produktů, softwarových nástrojů, až po on-line školení uživatelů a technické poradenství. V závěrečné fázi (Řízení a kontrola) poskytuje společnost zákazníkům tzv. aktivní servis – s automatickými dodávkami spotřebního materiálu a náhradních dílů, ale také kompletní péči o další instalace, změny nebo dodatečná školení. Samozřejmostí je také monitoring sledování využívání zařízení, jejich vzdálená správa nebo zpětná vazba s pravidelnými zprávami pro vedoucí pracovníky. „Naše zkušenosti ukazují, že zákazníci optimalizací ušetří až 40 procent nákladů. Samozřejmě s tím souvisí i šetrnost k životnímu prostředí a významná časová úspora,“ uzavírá Jiří Jelínek. Více informací o optimalizovaných tiskových systémech lze nalézt na: http://www.konicaminolta.cz/business-solutions/products/consulting-and-services/optimized-print-services.html. O společnosti Konica Minolta Holding, Inc. Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center. O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2010 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem přes 65 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (38,2 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (27 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

Kontakt
Aetna, spol. s r.o.
Komunikační agentura
Hlinky 162/92
60300, Brno
Telefon: +420 511 114 711
E-mail: hadra@aetna.cz



Kontaktní manažer: Marek Hadra
Email: hadra@aetna.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz