Partneři soutěže MISS SPORT podporují ženský sport v ČR
Soutěž MISS SPORT, do níž se až do 1. listopadu mohou přihlašovat aktivně sportující ženy a dívky, propojuje svět sportu s komerční sférou a klade si za cíl získat finanční podporu pro rozvoj ženského sportu v Čechách. Spojením zvučných jmen porotců z řad profesionálních sportovců i zajímavých obchodních a mediálních partnerů vytváří prostředí, které pomáhá nejen zviditelnit ženský sport ve všech jeho podobách, ale také vytvořit platformu pro komerční subjekty, které mají zájem být s podporou ženskému sportu spojovány. Organizátoři soutěže nabízí partnerům širokou publicitu a s ní související budování image ve spojení se sportem a aktivním životním stylem, dále také množství společenských a obchodních aktivit, díky kterým mohou partneři navazovat zajímavé kontakty v rámci sportovního prostředí i mimo ně. Partnerství akce je stále otevřené, a to až do 30. září 2010, zájemci o podporu soutěže tak stále mohou rozšířit řady oficiálních partnerů. „MISS SPORT je novou soutěží, která má za cíl zviditelnit krásu ženského sportu a podpořit jej v České republice. Chceme tak atraktivní formou prezentovat sportovkyně, které jsou obdivuhodné svou pílí, vůlí k tréninku a kvalitními sportovními výkony,“ uvádí Jiří Kastner, zakladetel Asociace firemních sportů a dále dodává: „Účelem MISS SPORT je zviditelnit sportovní talenty a potenciál ženského sportu pro sponzory a firmy, které najdou smysl v podpoře ženského sportu v České republice.“ Pro podporu aktivit v ženském sportu byla vytvořena také skupina v sociální síti Facebook s názvem MISS SPORT – fandíme ženskému sportu. I zde jsou partneři prezentováni, stejně jako přímo na oficiálních stránkách soutěže www.misssport.cz. Soutěž MISS SPORT není zaměřena na konkrétní sportovní disciplínu, v rámci jedné akce se tak poprvé setkávají ženy a dívky z různých sportovních odvětví – od tanečnic po motorkářky, od krasobruslařek po horolezkyně. Soutěžit navíc mohou profesionální i rekreační sportovkyně bez omezení věku nebo druhu sportu. V odborné porotě MISS SPORT zasednou profesionální sportovci zvučných jmen. Mezi porotci bude také prezidentka soutěže Antónia Tomková z agentury Media Tribune, dále zástupci pořadatele soutěže a zakladetel Asociace firemních sportů pan Jiří Kastner, a osobnosti z řad partnerů projektu, kterými jsou v současné době organizace České sportovní firemní hry, a společnosti Animato, Kasty.cz nebo Salon Koppová. Na mediální podpoře soutěže se podílí Outdoor Magazín, časopisy PULS, RUN a FitStyl. Slavnostní finále MISS SPORT proběhne v rámci veletrhu WOMEN SPORT EXPO 2011, který se uskuteční v lednu 2011 v Kongresovém centrum Praha a bude zaměřen na vše, co je spojeno s ženským sportem – od výživy přes oblečení a sportovní elektroniku až po dětské kočárky určené sportujícím maminkám. Veletrh doprovodí také množství zajímavých workshopů, soutěží, exhibicí či exkluzivních cvičebních lekcí vedených profesionály.
Kontakt
Media Tribune s.r.o.
Marketing, Public Relations & Sales
Thámová 18a
18600, Praha 8
Telefon: +420246 063 795
E-mail: info@media-tribune.com
http://www.media-tribune.com
Kontaktní manažer: Antónia Tomková
CEO
Email: info@media-tribune.com
Telefon: +420 246 063 795