Při nákupu dveří rozhoduje kvalita, letos je v kurzu přírodní dýha

Podle prodejců dveří a dveřních zárubní značky Porta Doors se zákazníci stále více zajímají o design a vlastnosti dveří. Výrazně letos vzrostl zájem především o dražší modely z přírodní dýhy. Rozhodujícím faktorem při výběru interiérových dveří je pro zákazníka kvalita produktu, nikoliv jeho cena. Zákazníci se při nákupu interiérových dveří nejčastěji rozhodují na základě kvality povrchové úpravy, míry odolnosti a vzhledu. Hospodářská recese tedy neměla na chování koncových klientů zásadní vliv a jejich volba není závislá primárně na ceně. Potvrzuje se navíc aktuální trend, podle kterého jsou na trhu s interiérovými dveřmi stále žádanější výrobky vyšší kvality a moderního tvaru. „Jsem pochopitelně rád, že se nepotvrdily obavy z důsledku hospodářské krize a zákazníci hromadně nenakupují nejlevnější modely. Češi naopak dbají na kvalitu a vlastnosti zboží více než dříve, projevují zájem o originální řešení s nápaditým vzhledem,“ uvedl Radim Grygárek ze společnosti Porta Doors, která se řadí k nejúspěšnějším výrobcům interiérových dveří a zárubní. Podle prodejců interiérových dveří v České republice si v roce 2009 zákazníci oblíbili především atraktivní vzhled přírodní dýhy. „U dýhovaných dveří letos zaznamenáváme nárůst prodeje. Poptávka meziročně vzrostla o 10 % oproti loňskému roku. Zájem mají především koncoví zákazníci, kteří moderní dveře vybírají na základě jejich vlastností,“ upřesnil Pavel Štěrba, obchodní manažer firmy Woodcote, prodejce produktů pro stavbu. „Tuzemský zákazník vyhledává čím dál častěji kvalitu a neobyčejný design. Prodej atraktivních dveří z přírodní dýhy letos narostl asi o 15 %. Přesná čísla nám však potvrdí až lednové statistiky,“ sdělil Rudolf Křovina, zástupce společnosti Svartes, prodejce dveří a podlahových krytin. Zatímco u koncových zákazníků se hospodářská krize výrazněji neprojevila, obrovské starosti působí tuzemským prodejcům interiérových dveří omezení odbytu produktů v oblasti developerských projektů, které tvořily velkou část jejich zakázek. Zastavení výstavby bytových a kancelářských komplexů ovlivňuje prodej dveří negativně. Pokles zakázek lze očekávat na konci letošního roku. Z hlediska prodejů lze čekat největší propady u levnějších modelů, které byly pro investiční projekty pořizovány nejčastěji.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz