1TEL instalovala nejnovější verzi Avaya CMS
Společnost 1TEL v červnu úspěšně uskutečnila třetí instalaci nejnovější verze Avaya CMS (Call Manager Systém) v bratislavském call centru předního světového dodavatele výpočetní techniky. Bratislavské call centrum je celé postavené na produktech Avaya a se svými 700 agenty patří ve střední Evropě mezi největší podniky tohoto typu; je navíc postaveno na IP standardech. V rámci upgrade stávajícího CMS na verzi 12 byla dodána platforma zajišťující sofistikované redundantní řešení, jež významně ovlivnilo výkonnost celého systému. CMS v této společnosti zajišťuje sběr dat nejen z bratislavského call centra ale i z německého call centra v Langenu. Avaya CMS je aplikace vytvořená pro podniky, které dostávají velké objemy telefonních hovorů a mají složitá kontaktní centra. Avaya CMS zajišťuje automatickou distribuci hovorů (automatic call distribution - ACD) a jejich správu. To manažerovi call centera umožní vytvářet zprávy, spravovat parametry ACD a monitorovat hovory tak, aby mohl na základě jejich analýzy zefektivnit služby pro zákazníky. Díky Avaya CMS může manažer call centra sledovat informace v reálném čase a okamžitě vidět výsledky změn a úprav. Může také využívat historické záznamy k analýze trendů, stanovení výkonnostních kritérií a plánovat nové marketingové či propagační kampaně. Nadřízení mají přístup k historickým i aktuálním datům, což jim umožňuje efektivně řídit práci svých týmů. Tomáš Radvak marketing manager tel: 222 194 245, fax: 222 194 937 tradvak@1tel.cz www.1tel.cz Společnost 1TEL Společnost 1TEL se od roku 1997 zabývá poskytováním profesionálních telekomunikačních řešení v České a Slovenské republice. Specializuje se zejména na problematiku call center, kontaktních center, IP telefonie, klasické telefonie, IVR hlasových systémů, unifikovaného messagingu a konvergenci. Svým zákazníkům nabízí vysoce spolehlivé služby, které vycházejí z pochopení jejich vlastních telekomunikačních potřeb. Tým profesionálů specializovaného oddělení společnosti 1TEL „Professional Services“ se zabývá vývojem SW aplikací, využitím CTI technologií, ale také integrací těchto systémů do stávajícího firemního prostředí zákazníka. Díky vlastní infrastruktuře, praktické znalosti nejmodernějších technologií a kvalifikovaným odborníkům, společnost 1TEL získala partnerství společnosti AVAYA. Jako business partner Avaya nabízíme svým klientům telekomunikační řešení nejvyšší kvality s ohledem na poslední vývojové trendy CRM, unifikovaných komunikačních e-řešení, síťové infrastruktury a integrované hlasové a datové sítě včetně bezkonkurenčních řešení IP třídy ECLIPS.
Kontakt
ALGOTECH, s.r.o.
Sokolovská 192/79
186 00, Praha 8
Telefon: 222 194 555
E-mail: obchod@algotech.cz
http://www.algotech.cz
Kontaktní manažer: Tomáš Radvak
Email: tradvak@algotech.cz