Češi chtějí pod stromečkem praktické a originální dárky

Tři čtvrtiny Čechů si přejí najít pod stromečkem nápadité dárky. Přitom se ale nemusí jednat o drastické změny pro vybírajícího: stačí, když nadělí klasické dárky trochu osobněji. Podle výzkumu společnosti ChlapskaZasilka.cz se stále větší oblibě těší také dárky, které obdarovaný dostane postupně, jako je například roční předplatné časopisů nebo čtvrtletní zásilka prádla či kosmetiky. „Obdarovaní vítají dárky, které upotřebí, ale zároveň si přejí, aby byl dárek skutečně osobní, určený jenom pro ně,“ vysvětluje Martin Březina ze společnosti ChlapskaZasilka.cz, která se při výzkumu ptala pěti set mužů a žen mezi osmnáctým a pětapadesátým rokem. Například nejčastěji darovaná kosmetika je v pořádku, pokud obdarovaný dostane výrobky, které skutečně využije, nikoliv neosobní balík ze supermarketu, vyplývá z výzkumu. Kosmetiku letos chystá darovat téměř 80 procent dotázaných, oblíbené jsou dále i knihy a oblečení. Nejvíce ceněnou vlastností dárku je podle 75 procent lidí jeho nápaditost a osobitost, následované možností praktického využití. Naopak finanční hodnota překvapivě nehraje velkou roli: drahý či luxusní dárek upřednostňuje pouze šestina dotázaných. Zásilkové služby nabírají na oblibě Velkým trendem posledních let jsou také dárky, které obdarovaný dostává postupně a déle si je tak vychutná. Jedná se například o kosmetické či vinařské boxy, nově také pravidelné zásilky se spodním prádlem. „Meziročně stoupl zájem nadělit na Vánoce mužům pravidelně posílané balíčky spodního prádla o více než třicet procent,“ podotýká Březina. Výhodou takového dárku je podle něj nejen násobná radost z dárku na etapy, ale také fakt, že se dotyčný nemusí sám o nic starat, balíček obdrží vždy až na práh dveří. Společnosti obvykle navíc nabízejí možnost stylizovaného osobního věnování přidaného do zásilky, samozřejmostí bývá výběr zboží na míru – každý box je proto originál přesně podle vkusu a potřeb obdarovávaného. Podmínkou ale je, aby si dotyčný nakupující vyhradil pár minut a skutečně se nad dárkem zamyslel. „Ukázalo se ale, že takový dárek pak potěší nesrovnatelně víc,“ uzavírá postřeh z výzkumu Březina z ChlapskaZasilka.cz.

Kontakt
ChlapskaZasilka.cz
-
60200, Brno
Telefon: 602 256 365
E-mail: martin@chlapskazasilka.cz
www.chlapskazasilka.cz



Kontaktní manažer: Martin Březina
Email: martin@chlapskazasilka.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz