Balíček povodňové pomoci CzechTrade poškozeným firmám

Pomoc českým firmám je pro nás nejvyšší prioritou CzechTrade, agentura ministerstva průmyslu a obchodu, pomůže firmám, které byly postiženy povodněmi. Exportéři mají možnost využít zdarma státní pomoci vládní agentury v podobě Povodňového balíčku, který by měl pomoci při hledání nových příležitostí k obchodu v zahraničí a stejně tak ve zlepšování konkurenceschopnosti jich samotných. Propagace v zahraničí zdarma Postižené firmy budou moci po dobu jednoho měsíce bezplatně využít služby s názvem "CzechTrade Product ShowCase". Jde o elektronickou výkladní skříň s detailním popisem jednotlivých výrobků. Kromě této služby, kterou najdete na internetové stránce www.czechtrade.cz/en, mohou firmy, kterých se povodně přímo dotkly, využít nové služby Elektronického zasílání informací (EZI). Tato služba umožňuje zasílání aktuálních informací přímo do e-mailové schránky klienta podle jím zvoleného profilu (obor a teritorium). Zdrojem těchto informací jsou denně aktualizované databáze zahraničních poptávek, novinek, tendrů a dalších informací zveřejněné na internetových stránkách CzechTrade. Agentura tak svým klientům nabízí pohodlný a především automatizovaný přístup k důležitým obchodním informacím bez nutnosti denně ?surfovat" a ?ručně" prohledávat Internet. Tuto službu mohou firmy využívat bezplatně až do konce tohoto roku. V návaznosti na ohlas cyklu prakticky zaměřených seminářů pod názvem "Úspěšná exportní praxe", který byl zahájen 12. září 2002, jsme připravili mírně upravený, avšak po obsahové stránce podobný cyklus. Ten chceme povodněmi postiženým firmám nabídnout zdarma, zatímco jeho tržní cena je 21.600 Kč na jednoho účastníka. Hlavním cílem seminářů je ukázat českým firmám, jak se úspěšně orientovat v exportně obchodní praxi a zužitkovávat postupně zahraniční příležitosti. Právě tento moment je důležitý, především v současné ztížené situaci, kdy si postižené firmy nemohou dovolit chybu v realizaci obchodního případu či si dokonce nechat naskýtající se příležitost utéci. Kapacita cyklu je 20 účastníků, vždy 1 účastník za 1 firmu. Začátek cyklu je plánován na 25.10.2002 . Partnery této části balíčku jsou Citibank (www.citibank.cz), Schenker (www.schenker.cz) a Institut Mezinárodního Obchodu, Dopravy a Spedice (www.polytechna.cz). Do balíčku povodňové pomoci jsme se rozhodli zahrnout také naši nejžádanější službu. Tou je ověření zájmu o výrobek firmy v zahraničí. Službu budou postižené firmy moci využít také zcela bezplatně. Jde o unikátní servis zahraničních kanceláří CzechTrade pro klienta rozhodnutého vstoupit na zahraniční trh, který hledá spolehlivého partnera. Zprostředkování informací zahraniční kanceláří přímo v daném teritoriu sníží riziko výběru nevhodné firmy. Služba je tak skutečným testem před vstupem na zahraniční trh. "Agentura CzechTrade si je vědoma vážnosti situace a jako jedna ze složek státu chce firmám pomoci konkrétně tam, kde má potenciál a zkušenosti. Firmy postižené povodněmi mají za naší asistence větší šanci získat nové trhy a odbytiště pro jejich zboží. Rozšířením obchodních aktivit v zahraničí si tak mohou zlepšit svou hospodářskou situaci," říká generální ředitel agentury CzechTrade Martin Tlapa. Nabídka platí do vyčerpání kapacity zahraničních kanceláří CzechTrade, a to pro termín vyhotovení od prosince 2002 do konce ledna 2003. Je přitom omezena jedním teritoriem pro každou firmu. Přihlášky mohou zájemci podávat do konce října 2002. Zároveň musí doložit čestným prohlášením, že jejich firma byla nějakým způsobem postižena povodněmi. Humanitární aktivity agentury CzechTrade v době povodní Agentura CzechTrade se aktivně zapojila do humanitární pomoci již hned první den po ničivých povodních. Agentura zřídila povodňové centrum.To soustředilo nabídky českých firem na humanitární pomoc a podle potřeb jednotlivých krizových štábů ji distribuovalo na místa, kde to bylo zapotřebí. Za mediální podpory Rádia Impuls se podařilo vyřídit na 2000 nabídek na humanitární pomoc. V době největší krize naše centrum zprostředkovalo několik desítek kamionů dobrých vod, přikrývek, čistících prostředků, hygienických potřeb a pracovního náčiní. Jan Mach Ředitel vnějších vztahů CzechTrade Tel. 02 - 24 907 523 e-mail:press@czechtrade.cz Martina Matějková CzechTrade Tel.: 02/24907523 Fax: 02/24913440 matejkova@czechtrade.cz

Kontakt
CzechTrade
-
-, Praha
Telefon: 02 - 24 907 523
E-mail: press@czechtrade.cz



Kontaktní manažer: Public Relations

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz