Reklamní předměty ADONAI

Reklamní předměty ADONAI Než začnete vybírat reklamní předměty, je třeba vědět, pro koho jsou jako dárky určeny a při jaké příležitosti je budete předávat. Budete-li pořádat oficiální setkání vašich obchodních partnerů, budete volit dárky z kategorie luxusnějších, jiný reklamní předmět zvolíte, pokud se bude jednat o běžné obchodní schůzky, jiné dárky budou rozvážet při akvizičních schůzkách vaši obchodní zástupci a z úplně jiné kategorie budete volit dárky třeba pro děti vašich zaměstnanců či na akci „dětský den". 5 základních otázek při výběru reklamních předmětů 1. Komu chcete reklamní předmět darovat? 2. K čemu budou reklamní předměty sloužit? Akvizice dalších zákazníků nebo posílení image firmy? 3. Cena za reklamní předmět. Zvolíme jeden dárek, ale dražší, nebo větší množství dárků, ale levnějších? 4. Reklamní předmět a jeho poselství, ponese logo, nebo i další důležité údaje? 5. Jak budete reklamní předmět předávat? Budete dárek zasílat, nebo předáte osobně? 1) Rozdávací reklamní předměty Oblíbená kategorie rozdávací předměty. Jedná se o reklamní předměty, jež jsou buď levné, ale přesto zajímavé a vhodné pro široký segment klientů, nebo se jedná o univerzální reklamní předměty pro každou příležitost. Hodí se pro rozdávání při nejrůznějších příležitostech. Jde o levnější reklamní předměty, jako jsou kuličková pera, odznaky, samolepky nebo škrabky na auto. 2) Promotion předměty Promotion předměty nejčastěji používáme při zavádění nového výrobku na trh. Jejich funkce spočívá v upoutání pozornosti zákazníka a v motivování ke koupi nového výrobku. 3) Reklamní dárky Reklamní dárky jsou všechny drobnější dárkové předměty, kterými klientovi nebo zákazníkovi děkujeme za jeho zájem. Reklamním dárkem může být velké množství předmětů, vybavených Vašim logem. 4) Dárky pro návštěvníky Dárky pro návštěvníky mohou připomínat rozdávací předměty, ale vždy obsahují jedinečné poselství dané firmy. Toto kriterium splní například přívěšek s logem a kontaktními údaji charakterizujícími obchodní činnost firmy. Rozdávají se například návštěvníkům stánku na veletrhu nebo výstavě. 5) Dárky pro spolupracovníky Reklamní dárky pro spolupracovníky zlepšují vztahy na pracovištích a fungují jako přirozený a milý způsob odměňování. Mezi dárky pro spolupracovníky řadíme celou paletu zboží, např. hodinky, elektronika, potraviny, welness dárky apod.. 6) Omluvné dárky Omluvit se občas potřebuje každý. K omluvě je vhodné připojit malý dárek, který dotyčného přesvědčí, že Vám na něm opravdu záleží. Mezi omluvné dárky obvykle patří psací potřeby nebo dárkové kazety různého zboží. 7) Manažerské dárky Manažerské dárky jsou určeny pro nejvyšší vedení společností. Manažerské dárky není nutné ani vhodné vybavovat firemním logem nebo jiným reklamním sdělením.Darujeme je samotné, zabalené v dárkovém balení a můžeme případně přiložit poděkovací kartičku. Mezi oblíbené manažerské dárky patří luxusní psací potřeby, kufříky, aktovky nebo kvalitní hodinky. 8) Výroční dárky Výroční dárky jsou luxusní dárkové předměty pro vybrané klienty a obchodní partnery. Vynikají svou kvalitou a v obdarovaných probouzí pocit vyjímečnosti. Výroční dárky předávají firmy slavící významné firemní jubileum nebo obchodní výročí. 9) Prémie Mezi prémiové předměty řadíme veškeré dárkové a reklamní předměty vyrobené na míru nebo na určitou firemní akci. Prémiové předměty obdrží zákazník či klient jako předem stanovenou odměnu. Může se jednat například o dárek za nákup nad určitou sumu atd.. 10) Aktivizační předměty Aktivizační reklamní předmět je oblíbený způsob, jak motivovat zákazníky k nákupu. Zákazník tak například získá kancelářské stolní hodiny při koupi nábytku do svých kancelářských prostor a je tím nepřímo motivován ke koupi právě vašeho zboží. 11) Soutěžní a sponzorské předměty Soutěžní a sponzorské reklamní předměty patří nezbytně ke každé firemní akci, které se firma účastní a kterou pořádá. Reklamní trička, balónky a podobné drobnosti s firemním logem jsou mezi diváky a návštěvníky oblíbené a posilují známost firmy i značky. 12) Samozaplatitelné předměty Samozaplatitelné předměty naleznou uplatnění pouze u známých a oblíbených značek. Tyto značky jsou natolik populární, že si lidé jejich reklamní předměty sami kupují a používají. 13) Přílohy k mailingu Jedinečný způsob jak zaujmout a ozvláštnit vaše obchodní zásilky jsou drobné dárky. Ať jsou to odznaky, butony nebo jiné drobné reklamní předměty, dárek vždy potěší. Veškeré zmíněné reklamní předměty najdete v dostatečném výběru na webových stránkách agentury a velkoobchodu ADONAI - www.adonai.cz, reklamnipredmety.us a kalendare.us. Nezapomeňte na potisk Logo vaší firmy s důležitými informacemi o vaší firmě, jako jsou třeba webové stránky či emailová adresa, jsou na reklamních předmětech od agentury ADONAI dobře vidět. Potisk můžete doplnit o reklamní slogan vaší firmy, vše záleží jen na vás, pracovníci agentury ADONAI vám s grafikou a umístěním tisku rádi poradí.

Kontakt
ADONAI
Reklamní agentura a velkoobchod s reklamními předměty
Plečnikova 945
14900, Praha 4 - Hrnčíře
Telefon: 222365788
E-mail: info@adonai.cz
http://www.adonai.cz



Kontaktní manažer: Bohumil Brejžek
Email: info@adonai.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz