<h1>Marketing na internetu? Reklama nebo kvalitní www?</h1>

Určitě mi dáte za pravdu, když řeknu, že nejdůležitější částí reklamy a propagace na internetu jsou vlastní www stránky, dobře vyladěné a bez chyb, tedy od začátku SEO optimalizované a HTML validní. Samozřejmě s exkluzivním, jinde se neopakujícím textem.
Jedině takové webové stránky mohou posloužit jako pevný základ pro všechny ostatní marketingové nástroje v reklamě on-line a v propagaci www stránek na internetu. Na takových firemních nebo soukromých www stránkách můžete postavit další část své firemní propagace.

Podnikání na internetu

Kdo chce podnikat či se nějak prosadit na internetu, musí se dostat na přední pozice ve vyhledávačích, nebo se začít propagovat www adresu svých stránek na různých, nejlépe tematicky zaměřených webech, tedy tam, kde se pohybují jeho potenciální klienti. V Česku je důležitý server Google a Seznam, jejich výsledky se promítají i do Atlas, Centrum, JYXO nebo Najisto.
Dosáhnout předních pozic ve vyhledávačích – SERP - není dnes už tak jednoduché. Většina firem i malých tvůrců se prezentuje výsledky z doby před dvěma lety, kdy bylo SEO relativně jednoduché a stránky na klíčová slova klienta byly co do počtu třetinové, než jsou dnes. Profesionálové z oboru SEO optimalizací tedy musí vynaložit 3x tolik úsilí, aby se pomocí správně navržených stránek dostali do popředí ve vyhledávačích.

Poctivá reklama nebo rychlé výsledky „na chvíli“

Je pár firem na internetu, které se prezentují aktuálními výsledky a je pár jedinců, kteří pro takové firmy pracují. Valná většina nabídek ale není relevantní, neodpovídá cenově ani výkonově nabízeným nebo požadovaným službám.
Osobně se řadím k reklamním agenturám, které prezentují výsledky aktuálně prováděné a takové, které díky poctivé a čisté SEO optimalizaci udrží firmu na předních pozicích, ať si dělá SEZNAM s GOOGLEM, co chtějí J. Nebo klidně dva tři roky zpátky, ale takové, které přežily nárůst dalších firem, konkurence a změny na Seznamu i Google.

Jak být vidět na předních pozicích?

Jak? No přeci kvalitní texty, vhodně zvolené odkazy, dostatek kvalitních zpětných odkazů z kvalitních serverů, (nikoli 500 či 600 odkazů za 3 dny z jedné IP adresy a z jedné rodiny serverů, která navíc není dohledatelná), žádné „suché blogovací systémy“ nebo „seo lišty“, na které si už Google došlápnul!
Dále čistý a validní HTML nebo PHP kód a další cca stovka podmínek, které dostanou a udrží Váš web na předních pozicích ve vyhledávačích. To ale není vše. Je třeba neustále pracovat s webem samotným, plus šířit informace o něm na sociálních sítích, blozích – těch důležitých pro Vaši činnost, e-mailovou komunikací a třeba i tištěnou formou. Zde platí, že v množství je síla. Ale zase platí, že všeho s rozumem.

Potřebujete být vidět? Chcete opravu?

Také provádím rekonstrukce www stránek z dob minulých nebo opravy webových prezentací po firmách, které právě používaly nekalé SEO praktiky pro rychlý posun v SEO. Ale na každého jednou dojde a nepoctivá tvorba se dostaví v omezení výsledku hledání, nebo rovnou zákazu – BAN – od Google nebo Seznamu ve vyhledání. Opravdu, takové stránky pořád existují!
Výsledek: Kdo chce mít kvalitní prezentaci a na internetu se zrovna neorientuje – mimo vyhledávání informací – měl by si pořídit vlastní reklamní agenturu nebo reklamního agenta nebo oboje. Nebo externistu, který prověří činnost stávajících služeb a zda výsledky dostály slibům.

Kdo Vám pomůže na internetu?

Jsem první internetový reklamní agent – Ilja Hynek, který si stojí za svými výsledky a pracuje pouze čistými metodami SEO, PPC doporučuju jen na „ nutné přechodné období“ a reklamu na internetu umísťuju tam, kde jsou lidi, klienti.
Zdá se Vám, že platíte drahé SEO služby? Nezdá se Vám výsledek dohledání Vaší firmy? Co když webmaster či „reklamka“ používá nekalé praktiky? Třeba z Vás „tahá peníze“ na zbytečné PPC kampaně nebo Vás „nutí“ do „blogovacích systémů“ kterých tu pár je, ale výsledky žádné. Nemáte odkazy? Nechte si to prověřit!
Chcete kvalitní služby reklamní agentury a svého vlastního reklamního agenta? Zavolejte mi. Na trhu s reklamou se pohybuji už 11 let a SEO optimalizace mých klientů přetrvávají  všechny GOOGLE a SEZNAM změny algoritmů!!! Proč? Protože tvořím poctivě!

Za poctivost, jedinečnost a kvalitní služby se však platí!!

Kontakt
Propagace firem, s.r.o.
Internetová reklama, prezentace, produktová reklama. Poradenství v reklamě na internetu. Komerční sdělení, PR články, placená reklama. Propagace na ČESBYZ.
Dukelská třída 461/74
61400, Brno
Telefon: 603900201
E-mail: ilja@propagace-firem.cz
http://propagace-firem.cz



Kontaktní manažer: Ilja Hynek
Jednatel
Email: ilja@propagace-firem.cz
Telefon: 603900201

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz