Dámské mikiny Nike či adidas 2012

Nákup dámské mikiny je důležitým rituálem, kterému je třeba věnovat patřičnou pozornost. Tedy alespoň v případě, že chcete potenciál dámské mikiny využít naplno. Proč tomu tak je? Hlavním důvodem je to, že samotný nákup dámské mikiny není jen otázkou našeho vkusu a potřeb. U dámské mikiny, více než u ostatního oblečení, lze s úspěchem využít barevnou typologii.

Dámské mikiny Nike, adidas, DC i Roxy

Oblečení totiž můžete vybírat podle barevného ladění, podle tzv. barevné typologie. Zajímavou myšlenku rozdělení žen do čtyř skupin na základě ročních období zpopularizovala ve své knize Carole Jackson. Dámské mikiny pro jarní typ se světlými vlasy v barvě medu či slámy, s jemnou a hladkou pletí by měly být dle této typologie bílé. Černé dámské mikiny pro tento typ vhodné nejsou. Dámské mikiny v růžové, vínové nebo námořnické modři jsou vhodné pro typ letní. Tyto ženy mají popelavé vlasy s platinovým odstínem a jejich pleť je často růžová.

Žluté, oranžové, tmavě červené nebo khaki dámské mikiny jsou vhodné pro podzimní typ, s tmavými hnědými vlasy a zlatavo béžovou pleť. Pro dámské mikiny v modré, lahvově zeléné, stříbřitě šedé nebo růžové je vhodným typem zimní typ. Typ ženy s tmavými vlasy, světlou pletí a jasnými a výraznými oči. Nákup dámské mikiny se tak stává promyšleným a velmi komplexním aktem, ve kterém je možné využít mnohaleté zkušenosti typologů. Tuto typologii není třeba využívat pouze při nákupu dámské mikiny. Nezapomeňte na ni ani v běžném životě.

Dámské mikiny s kapucí?

Uvařili jste večeři, ale nejste si stoprocentně jisti, že se vydařila? Oblékněte se do žluté dámské mikiny. Žlutá totiž podporuje chuť k jídlu a stimuluje trávení. Máte ve skříni fialové dámské mikiny? Budou se hodit pro opačný případ. Až se vám nebude chtít vařit vůbec, oblečte si některou z nich. Tato barva totiž chuť k jídlu naopak zmenšuje.

Ať už uvažujete o nákupu nové dámské mikiny, zimní čepice nebo zimní bundy, určitě se vám bude znalost typologie a barev hodit.

Kontakt
amedio group s.r.o.
Mediální skupina
Tilschové 12
70900, Ostrava
Telefon: 732 24 23 22
E-mail: info@amedio.cz
http://www.amedio.cz



Kontaktní manažer: Adam Šitavanc
Owner
Email: info@amedio.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz