Podporujeme české značky!
Konkurenceschopnost, ambice a obchodní úspěch by měl přinést malým a středním firmám nový projekt České a kvalitní, u jehož vzniku stojí společnost Czech Marketing Group a sdružení České značky. „Většina českých firem se uchází o pozornost českého zákazníka, leč ten dává mnohdy přednost produktům nadnárodních společností, aniž by k tomu měl racionální důvod,“ vysvětluje ředitelka projektu Vladimíra Faltysová a vzápětí dodává, „kvalita českých služeb a výrobků je na světové úrovni. Mnohé malé a střední firmy ovšem zanedbávají marketing a ke své škodě ho leckdy chápou jen ve velmi zjednodušené podobě. Přitom smysluplný a hlavně cílevědomý marketing je lepším nástrojem, než armáda obchodních zástupců.“ České a kvalitní by měl být prostor k pravidelnému setkávání. Vůle úspěšných českých podnikatelů a manažerů setkávat se v rámci marketingových sympozií se začínajícími nebo menšími společnostmi tu však dosud chyběla. Naději na posun v podobě pravidelných vzdělávacích konferencí přináší právě projekt České a kvalitní. Ostatně podpořili jej i čeští velikáni, jakými jsou mimo jiné společnosti Kofola, Prim, Seznam, Madeta, Bernard, Obaly Česko, Rádio Česko a mnohé další. Některé z nich patří i do sdružení České značky, jež se stále rozrůstá o nové členy z řad českých firem s uznávaným jménem či bohatou tradicí. Sdružení České značky chce novináře o nových členech pravidelně informovat. Garanci nad Českým a kvalitním přebírá Rada autorit, do které se soustředí ikony českého marketingového světa. Ty vytvářejí koncepci, ale také sami povedou některé z přednášek či společných brainstormingů. Samotný název projektu napovídá, že organizátoři chtějí stavět nejen na tradicích a patriotismu, ale i na kvalitě, ať už si jí představíme jako kvalitu výrobků, služeb anebo kvalifikované pracovní síly. Česká republika je technologicky i mentálně vyspělá země s obrovským inovativním potenciálem. Tyto aspekty jsou hlavními pilíři úspěchu českých firem. Cílem je vrátit veřejnosti důvěru ve zlaté české ručičky a pomoci mladým firmám, aby se jednoho dne mohly zařadit po bok těm nejuznávanějším značkám, které zůstaly v rukou českého kapitálu a stále ještě generují většinu své přidané hodnoty. „Projekt současně vyzývá české firmy k tomu, aby si budovaly generaci mladých spotřebitelů. Protože, jak ukazuje náš výzkum, česká značka je při volbě nákupu u této skupiny velmi často upřednostněna značkou evropskou. Mladá generace nevidí v českých značkách kvalitu a originalitu, kterou by měli hledat. České a kvalitní podporuje české značky s historií k tomu, aby měly i budoucnost.“ dodává Faltysová. Detailní informace o celém projektu naleznete na www.ceskeakvalitni.cz. Pro více informací, prosím, kontaktujte Mgr. Vladimíra Faltysová Email: vfaltysova@czmg.cz Czech Marketing Group s.r.o. www.czmg.cz www.ceskeakvalitni.cz
Kontakt
Czech Marketing Grou s.r.o.
Hlavním cílem projektu České a kvalitní je podpora marketingových aktivit českých firem bez ohledu na velikost a orientaci na trhu.
Ferlesova 141
25088, Čelákovice
Telefon: 777630042
E-mail: jsedlackova@czmg.cz
http://www.ceskeakvalitni.cz
Kontaktní manažer: Jana Sedláčková
Koordinátor projektu České a kvalitní
Email: jsedlackova@czmg.cz