Vivantis v lednu odeslal již miliontou zásilku

Přední internetový prodejce Vivantis a.s. v lednu vyřídil již svou miliontou objednávku. K dosažení této hranice přispěla tradičně vysoká návštěvnost v prosinci, kdy na webové stránky společnosti zavítalo více než 1 760 000 unikátních návštěvníků. Navzdory hospodářské krizi se Vivantisu loni povedlo mírně navýšit tržby oproti roku 2008. Během devíti let fungování internetových obchodů Vivantis se společnosti podařilo odeslat zákazníkům více než milion objednávek. Počet objednávek narůstal e-shopům každoročně, loni byl nárůst zmírněn vlivem finanční krize. I přes hospodářskou recesi však Vivantis opět navýšil tržby, které v roce 2009 činily téměř 416 milionů korun. Společnost v loňském roce evidovala celkem 233 000 odeslaných zásilek. Dlouhodobě je nejvíce zboží odesíláno z e-shopu Parfemy.cz, který je největší internetovou parfumerií v České republice. Druhou nejžádanější komoditou po parfémech byly mezi zákazníky produkty pro zdraví, v těsném závěsu pak kosmetika a značkové hodinky. „Odeslání milionté objednávky je pro naši společnost stěžejním milníkem a zároveň motivací do další práce. Po loňském roce, který byl pro všechny prodejce poznamenán finanční krizí, by se letos měla situace začít stabilizovat,“ uvedl Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis, mezi jejíž stěžejní e-shopy patří Parfemy.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz. „Zákazníci byli loni v nakupování zdrženlivější. Své síly šetřili až na vánoční nákupy, které byly z našeho pohledu úspěšné. V měsíci prosinci jsme zaznamenali rekordní návštěvnost, kdy v jeden den navštívilo naše e-shopy více než 81 tisíc unikátních návštěvníků,“ doplnila Hana Hutlová, vedoucí marketingového oddělení společnosti Vivantis. Nejsilnějším dnem loňského roku byl 14. prosinec, kdy společnost Vivantis odeslala prostřednictvím všech svých e-shopů 3 690 zásilek. Celková tržba v tento den činila více než 5 292 000 korun. Nákupní chování zákazníků se od předešlých Vánoc příliš nelišilo. Nejprodávanějším produktem byla tradičně Eregma MAX power, která přispívá ke zlepšení sexuálních funkcí. Hitem loňských Vánoc se staly hodinky Roxy nebo duální vibrátor We-Vibe. Ze všech e-shopů společnosti Vivantis byl loni zaznamenán největší meziroční nárůst obratu u internetového klenotnictví Sperky.cz, a to ve výši 48 %. Mezi šperky patřily v roce 2009 k nejžádanějším produkty z chirurgické oceli, v kurzu byla především značka Morellato.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz