Speciální akce Triglavu odhalila zájem veřejnosti o majetkové pojištění

Triglav pojišťovna vyhodnotila speciální akci týkající se majetkového pojištění, kterou zahájila začátkem dubna a ukončila v říjnu. Zájem o atraktivní slevu 20 % převýšil očekávání. Měsíc před koncem roku eviduje pojišťovna bezmála dvakrát více uzavřených smluv než loni, přičemž takřka čtvrtina majetku byla letos pojištěna online. peciální akcí na majetkové pojištění se Triglav pojišťovna rozhodla podpořit letošní informační kampaň České asociace pojišťoven (ČAP). Během sedmi měsíců mohli nabízené slevy ve výši 20 % využít zákazníci, kteří uzavřeli smlouvu u vybraných obchodní partnerů Triglav pojišťovny, na jejich oblastních pobočkách či přes internetové stránky www.triglav.cz. Největší zájem o pojištění měli klienti v období od května do července, nejvíce smluv pak bylo uzavřeno v měsíci červnu. „V České republice je aktuálně pojištěna pouze třetina domácností. Letošní akcí jsme tedy chtěli upozornit na případná rizika nepojištěného majetku a zvýšit tím informovanost o pojistných produktech. Naše speciální akce ukázala, že pokud lidé mají dostatek informací, mají o majetkové pojištění zájem,“ uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny, která díky letošní akci evidovala na konci listopadu bezmála dvakrát více smluv na pojištění majetku než za celý loňský rok. „Samozřejmě nás potěšil i fakt, že takřka čtvrtina letos pojištěného majetku byla pojištěna online. Internetu totiž přikládáme velký význam,“ doplnil Baný. Kromě nízké informovanosti jsou velkým problémem tuzemského trhu zastaralé pojistné smlouvy, které neodpovídají současné hodnotě majetku. Také na tento problém se Triglav pojišťovna v rámci své letošní akce zaměřila. „Na nutnost aktualizace pojistných smluv jsme se snažili veřejnost upozornit. Není li ve smlouvě stanovena adekvátní pojistná částka, pojistka nemůže být kvalitní,“ upozornil Roman Sznapka, produktový manažer Triglav pojišťovny. Majetkové pojištění kryje většinu rizik, která s majetkem souvisí. K pojištění domácnosti či nemovitosti poskytuje Triglav pojišťovna automaticky již v základu asistenční služby v nadstandardním rozsahu, s vysokým pojistným krytím a širokou strukturou služeb. Asistence se poskytuje například při technické havárii, zablokování dveří, právní pomoci či onemocnění klienta.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz