Robert Němec: Uživatelé si stěžují na nový Facebook
Sociální síť Facebook představila na sklonku října novou podobu hlavní stránky. Uživatelům se však změna nelíbí. Důkazem může být vznik skupin "Zpět starý Facebook!!! Hned!!!", která má v současné době 152 885 fanoušků a "Chceme starý vzhled Facebooku!! Po dosažení 200 tis. členů zašleme pezici!!" s 208 731 fanoušky. "Uživatelé jsou jednoznačně proti poslední změně," komentuje situaci Robert Němec, ředitel internetové agentury RobertNemec.com, která nyní provádí výzkum Facebooku. "Uživatelé především nechápou rozdíl mezi Novinkami a Aktuálními zprávami. Přichází tak o řadu informací od svých přátel na Facebooku." Novinky by měly představovat ty nejdůležitější příspěvky od vašich přátel za posledních 24 hodin. "Problém je v tom, že Facebook neumí pořádně zjistit, co je to "to nejdůležitější". A uživatelé naopak neumí s Novinkami pracovat," vysvětluje Němec. V Aktuálních zprávách naopak Facebook zobrazuje veškerou aktivitu vašich přátel. "Zde toho naopak vidíte moc," dodává Němec. "Aktuální podoba Facebooku klade větší důraz na dění v několika posledních hodinách. Na hlavní stránce nezjistíte, jaký odkaz nebo fotka se komu líbila před několika dny - což dříve šlo. Nejste-li dnes na Facebooku aspoň jednou denně, ztratíte přehled o tom, co se stalo." Z průběžných výsledků výzkumu agentury RobertNemec.com přitom vyplývá, že lidé chodí na Facebook méně často. Navíc si stěžují na snižující se kvalitu obsahu.
Kontakt
RobertNemec.com
Sokolská 4
12000, Praha 2
Telefon: 608888310
E-mail: nemec@robertnemec.com
http://www.robertnemec.com
Kontaktní manažer: Michal Prouza
Email: prouza@robertnemec.com