1TEL: Wallboardy pro call centrum energetiků
WALLBOARDY PRO CALL CENTRUM ENERGETIKŮ Společnost 1TEL vybavila Call centrum významné energetické distribuční společnosti v rámci implementace komunikačního serveru Avaya S8700 IP wallboardy, které usnadňují a zpřehledňují orientaci v činnosti call centra. Call centrum zmíněné společnosti se skládá ze dvou přibližně 200 km od sebe vzdálených pracovišť, která jsou vzájemné propojena WAN sítí. O distribuci hovorů na jednotlivá pracoviště se stará server Avaya S8700, který mimo jiné umožňuje provozovat rozsáhlou centrálně řízenou hlasovou síť postavenou na "klasické" telefonii nebo na IP telefonii, případně na jejich kombinaci. CMS (Call Manager System) hovory call centra vyhodnocuje a software V display pak stav hovorů call centra přenáší na wallboardy umístěné na samotných pracovištích call centra. Wallboardy jsou dnes nedílnou součástí každého call centra. Agenti tak mají možnost sledovat v reálném čase různé parametry, které jsou důležité pro jejich činnost, například: · počet čekajících hovorů ve frontě · počet dostupných agentů · počet volajících agentů · průměrná doba hovorů · jak dlouho čeká ve frontě poslední volající Supervisor call centra přitom může v nabídce softwaru nadefinovat sám, jaké hodnoty se na wallboardu zobrazí. Software V display jich nabízí více než 50. Podrobnější informace: Tomáš Radvak marketing manager tel: 222 194 555, fax: 222 194 937 tradvak@1tel.cz www.1tel.cz
Kontakt
ALGOTECH, s.r.o.
Sokolovská 192/79
186 00, Praha 8
Telefon: 222 194 555
E-mail: obchod@algotech.cz
http://www.algotech.cz
Kontaktní manažer: Tomáš Radvak
Email: tradvak@algotech.cz