Azub Bike s vlastním firemním časopisem

Brno, 30. 7. 2009 – Svěží osmistránkový firemní časopis s názvem Azub News představila uherskobrodská firma Azub Bike všem českým fanouškům alternativní cyklistiky. Jako jeden z nástrojů originálního komunikačního mixu jej pro ni připravila brněnská agentura AETNA, která zajišťuje veškeré PR aktivity společnosti již od jara 2009. První číslo, zaměřené především na skládací kola jako nový fenomén na českých ulicích, vyšlo na přelomu července a srpna. Svým obsahem plně odpovídá komunikačním potřebám Azubu: časopis je nabitý informacemi o produktových novinkách, které využijí zejména dealeři a prodejci firmy, ale také články a reportážemi pro koncové zákazníky. PR Director agentury AETNA Marek Hadra si myslí, že firemní časopisy mají stále své místo v komunikaci jakékoliv společnosti. „Ve srovnání s klasickými nástroji media relations totiž mnohem více rozvíjejí vztahy s prodejci, resellery a pravidelnými zákazníky firem. Firemní časopisy mohou být dobře cílené a podporovat rozvoj komunit kolem konkrétních produktů – jako jsou například skládací kola Dahon, které Azub do České republiky distribuuje.“ A pokračuje: „Dobrá komunikace by totiž měla oslovovat komunity. V případě Azubu proto využíváme i sociální sítě jako facebook.com nebo vlastní blog na adrese www.skladacikola.wordpress.com,“ dodává Hadra. Společnost Azub Bike už od roku 2001 přináší zákazníkům v České republice a na Slovensku kola a další cyklistický sortiment, který není na našem cyklistickém trhu zaběhlý. Je oficiálním distributorem skládacích kol Dahon, kterých se ve světě prodalo už přes 2 miliony a které jsou technologickou špičkou ve svém oboru. Azub News – časopis o alternativní cyklistice agentura: AETNA art director: Adéla Juráková DTP: Zdeněk Zeman copywriting: Dušan Mikušovič Informace o komunikační agentuře AETNA: www.aetna.cz ### O komunikační agentuře AETNA Komunikační agentura Aetna, spol. s.r.o. byla založena v listopadu 1992 současným majitelem firmy Pavlem Doležalem a na trhu marketingových služeb je silným hráčem již patnáct let. Díky spolupráci pěti interních oddělení je agentura schopna nabídnout svým nadnárodním, národním i regionálním klientům kompletní služby z oblasti reklamy, marketingu a komunikace. Prioritou agentury je intenzivní a dlouhodobá spolupráce s klienty, pragmatický přístup k řešení úkolů a optimalizace nákladů na komunikační aktivity. Cílem agentury je účinná komunikace všech aktivit z portfolia klientů.

Kontakt
Aetna, spol. s r.o.
Komunikační agentura
Hlinky 162/92
60300, Brno
Telefon: +420 511 114 711
E-mail: hadra@aetna.cz



Kontaktní manažer: Marek Hadra
Email: hadra@aetna.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz