V MHD startuje unikátní projekt s názvem JAK NESELHAT JAKO RODIČ

Česká republika (31. 3. 2015) – (Ne)Gramotný rodič aneb Jak neselhat jako rodič to je název projektu, který má za úkol vzdělávat rodiče. Upozorňovat, kterých výchovným omylů a chyb se mohou v přístupu ke svým dětem dopouštět. Autorka projektu Lucie Königová se v něm zaměřuje především na prevenci a hledání příčin, které vedou k tomu, že v dnešní době mnoho dospělých lidí trpí nespokojeností a depresemi. Řešení pak hledají v konzumaci medikamentů nebo se stávají klienty různých poraden. Celý projekt je souhrnem konkrétních principů, omylů, praktických nástrojů a metod, technik a poznatků, které jsou prověřeny praxí. „Je skvělé, že se prostřednictvím společnosti BUS TV dostává tento projekt na obrazovky do městské hromadné dopravy,“ říká autorka projektu Lucie Königová a doplňuje: „Lidé obecně přebírají a automaticky kopírují vzorce chování, které do sebe nasály jako děti od svých rodičů. Je třeba, aby si dnešní rodiče uvědomovali, že doba se mění a musí se změnit i vzorce našeho chování, neboť svým přístupem a chováním rodič zásadně ovlivňuje budoucí úspěchy nebo životní tragédie svých dětí.“ Problematice rodičovské výchovy se všeobecně věnuje málo pozornosti. Předpokládá se, že rodičovství je přirozená věc a není třeba se jí učit a přitom má rodičovská negramotnost fatální následky na další generaci a tím i na celou společnost. „Jedině osvěta široké populace může vést ke změně chování. Proto se naše společnost rozhodla pro podporu tohoto zajímavého projektu,“ vysvětluje propojení (Ne)gramotného rodiče a obrazovek v MHD Richard Prajsler, majitel společnosti BUS TV. Se základními principy rodičovské gramotnosti se může od dubna setkat každý, kdo pojede městskou hromadnou dopravou. „Zařazení vzdělávacích spotů o správné výchově na obrazovky MHD je určitě výborný nápad. Při cestě vozy MHD mají cestující čas nejen na to, aby konkrétní radu přijali, ale mají čas popřemýšlet i o případných změnách svého chování,“ říká Tomáš Pelikán, ředitel Dopravního podniku města Pardubice. Každých 14 dní bude pro cestující připraven nový spot, který rodičům poradí, jak ze svých dětí vychovat zdravě sebevědomé a úspěšné osobnosti, které se umí prosadit, vědí, co je baví a jaký je jejich smysl života.

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz