Až 72 % Čechů nemá optimalizovaný mobilní tarif, ušetřili by přitom na nový smartphone

Přibližně 72 % českých zákazníků nemá optimálně nastavené služby mobilních operátorů. Vyplývá to ze zjištění nezávislého srovnávače Tarifomat. Zákazníci proto každoročně zbytečně utratí sumu, díky níž by si mohli místo staršího modelu pořídit smartphone nové řady. Bezmála třem čtvrtinám českých zákazníků mobilních operátorů by se vyplatilo optimalizovat nastavení svých telefonických služeb. Každý měsíc přicházejí kvůli špatně nastavenému tarifu naprosto zbytečně o stovky korun. „Spotřebitelé se mnohdy zbytečně podřizují parametrům svého tarifu a nemají služby nastavené podle potřeby,“ vysvětluje Pavel Černoch ze společnosti Tarifomat, která srovnává nabídky mobilních operátorů fungujících na celém území ČR. „Z naší praxe vyplývá, že průměrná optimalizace tarifu přináší zákazníkovi hodnotu až 350 Kč měsíčně. Tuto sumu představuje buď finanční úspora, nebo objem služeb navíc,“ dodává Černoch. Takové údaje jsou zajímavé především v souvislosti s nadcházejícími vánočními svátky. I letos budou bezesporu jedním z největších hitů Vánoc chytré telefony. Suma, kterou optimalizace tarifu může ušetřit během dvou let, přitom u mnohých smartphonů představuje rozdíl mezi novým top modelem a předchozí generací. Podle společnosti Karsa Technologies, která provedla hloubkovou analýzu předvánočních cen v českých e-shopech, se například cena aktuálního top modelu Nokia Lumia 930 liší od předchozí Lumie 925 o průměrně 5 339 Kč. „Období posledního kvartálu je pro výrobce smartphonů tradičně ve znamení snahy uvést na trh novinky. Jejich ceny se v průběhu zmíněného čtvrtletí v českých e-shopech nijak zásadně nemění. Propady cen přicházejí až posléze,“ vysvětluje Michal Ježek ze společnosti Karsa Technologies, která nabízí provozovatelům českých e-shopů nástroj pro porovnání cen konkurence v reálném čase. „Například ceny nových modelů Nokia klesnou po 86 dnech, tedy necelém kvartálu, o 16 %. U iPhonů je pokles ještě výraznější, a to v průměru o 31 %. Nový smartphone se tak vyplatí koupit spíše po Vánocích,“ uzavírá Ježek.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz