Na pohonných hmotách ušetří desetitisíce. Firemní zákazníci stále více nakupují pneumatiky podle ští

Podle statistik e-shopu KupujPneu.cz přibývají každý měsíc až 4 % firemních zákazníků, kteří se při koupi pneumatik orientují především podle štítků. Nejpodstatnějším je pro ně potom ten, který informuje o vlivu konkrétní pneumatiky na spotřebu paliva. Při správně zvolené třídě totiž mohou ušetřit téměř 1 litr pohonné hmoty na 100 kilometrů. Pro firemní zákazníky to často znamená roční úsporu v řádu desetitisíců korun. Ještě přednedávnem byli zájemci o nákup nových pneumatik v jejich posuzování odkázáni na testy autoklubů či redakcí odborných časopisů, případně na reference jiných uživatelů. Již druhým rokem se ale mohou orientovat také podle štítků, jež jsou povinnou součástí každé nové pneumatiky a obsahují objektivní a přehledné informace o zásadních vlastnostech konkrétní pneumatiky. Jednou z těchto vlastností je také zařazení do jedné ze sedmi energetických tříd podle vlivu na spotřebu paliva. Zařazení k jednotlivým třídám pak představuje rozdíl ve spotřebě o 0,1 až 0,15 l/100 km. „Povinnost prodávat pneu se standardizovanými informačními štítky vešla v zemích EU v platnost v listopadu roku 2012. Od tohoto okamžiku registrujeme čím dál více firemních zákazníků, kteří při výběru pneumatik dají na štítky,“ říká Jakub Pyšný, předseda představenstva e-shopu KupujPneu.cz. „Jedná se o logický krok, pokud uvážíme, že rozdíl mezi dvěma krajními třídami představuje 0,6 až 0,9 litrů na 100 kilometrů. Pro firemního zákazníka s desíti vozidly, z nichž každé ujede každý pracovní den alespoň 100 kilometrů, znamená rozdíl mezi nejúspornější a nejhorší třídou více než 80 000 Kč. To je suma, za kterou může pořídit nové obutí pro všechny svoje vozy,“ vypočítává Pyšný. Dalším z důležitých údajů uváděných na štítcích je informace o délce brzdné dráhy na mokré vozovce. Také zde je sedm tříd, jež jsou odstupňovány po šestimetrových rozdílech. Třetí informace udává hlučnost pneumatiky při jejím odvalování. „Jak potvrzují samotní firemní zákazníci, zavedení informačních štítků usnadňuje a zpřehledňuje jejich orientaci při nákupu nových pneumatik. Přesto je vhodné sledovat i nadále testy nezávislých subjektů, jež zpravidla obsahují více informací o vlastnostech pneumatik, a tak nabízejí možnost jejich komplexnějšího hodnocení,“ uzavírá Jakub Pyšný z e-shopu KupujPneu.cz.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz